Saturday, November 8, 2014

Omegle yang Geli

Adakah kamu jenis yang boleh borak dengan orang yang kamu tak kenal? Bincang topik itu dan ini. Ya. Aku spesis itu.

Lamaaaaa dulu, Fifi kenalkan aku dengan satu website yang kita boleh chat secara rawak dengan sesiapa sahaja di seluruh dunia yang juga menggunakan website itu. Pernah dengar OMEGLE? Apa? Dah lapuk? Ya, memang aku seorang aje baru tahu pasal omegle ni masa itu. Sedangkan dah bertahun-tahun orang lain guna.

Ada dua pilihan dalam Omegle ni. Sama ada nak text sahaja atau kau boleh video dan text.

Satu hari itu aku melepak di rumah Kak Jen. Aku ajak Kak Jen main omegle ni. Kita orang guna video. Kebanyakkan orang yang kami jumpa adalah dari India. Jadi topik kami borak dah tentu pasal cerita Hindustan atau Tamil. Layan jugaklah walaupun masing-masing bukannya tahu bahasa mat saleh sangat. Sempat juga kami promosi Malaysia kat dia orang.

Malam semakin malam. Kak Jen dah tertidur di atas sofa. Mata aku makin segar.

Muncul pula di screen laptop seorang anak gadis mat saleh yang masih muda. Andai jumpa situasi ini, aku selalunya skip ke video chat seterusnya. Aku tahu kebiasaannya, pengguna sebenar adalah lelaki hidung belang yang terdesak.

Tapi entah macam mana, mungkin sebab aku naik geram. Aku meneruskan video chat itu. Chat serba sedikit, pengguna sebenar mula menampakkan perangai hidung belangnya. Dia minta aku buka baju. Aku kata tidak. Dia cakap dia akan buka baju dulu. Lalu dia tayangkan video gadis tadi buka baju pulak. Aku ugut nak tamatkan chat kalau dia tak berhenti. Jadi dia kembalikan gambar gadis tadi macam biasa.

Kami sambung chat lagi. Aku cakap aku tahu yang dia bukan gadis itu. Dia menafikan. Pelahan-lahan aku pujuk dia supaya tunjuk rupa dia yang sebenar. Degil lelaki ini. Tak habis-habis nak suruh aku buka baju. Kak Jen atas sofa di belakang kadang-kadang terjaga sambil aku tepuk-tepuk suruh tidur semula.

Lama juga aku nak pujuk dia ni.

Tapi akhirnya dia mengalah juga. Dia tutup video gadis tersebut dan tunjuk rupa dia. Lelaki mat saleh rupanya. Kami berbalas lambaian. Dia berambut botak. Muka boleh tahan kacak. Mewah juga suasana bilik dia. Di belakang dia ada katil dan nampak ada seorang awek tengah tidur lena atas katil itu.

Aku tanya siapa awek tu. Dia beritahu aku, itulah girlfriend dia. Aku tanya dia lagi, girlfriend dia tak marah ke dia video chat benda-benda tak senonoh macam ini. Katanya, girlfriend dia pun sama. Lepas itu bersungguh-sungguh dia menawarkan aku video seks dia dengan girlfriend dia. Lagi sekali aku beritahu aku memang tak nak.

Dia hairan dengan aku sebab selalunya kalau dia tayang video gadis seperti tadi pun orang dah gembira sakan. Inikan lagi dia nak bagi video seks percuma aje.

Kami teruskan chat. Sambil aku berikan nasihat-nasihat apa yang patut. Aku tahu dia bukannya nak pakai pun nasihat aku. Aku cerita serba sedikit pasal Islam pada dia. Terkejut dia bila aku beritahu yang aku muslim. Seperti biasa memang ramai mat saleh yang jahil pasal Islam ini dan anggap orang Islam tu pengganas.

Mata aku makin mengantuk. Kami menamatkan chat entah pukul berapa. Dia sibuk mahukan email aku. Jangan harap aku nak bagi. Bukannya aku tak tahu yang dia memang nak sangat hantar email video seks dia tu.

Sekian.

PS: Lepas aku tutup laptop aku tidur atas lantai. Bantal selimut pun tak ada sebab Kak Jen dah tidur atas sofa yang sepatutnya jadi tempat tidur aku. Cis Kak Jen.

1 comment:

  1. wow,haha. aku layan jugak omegle, cuma bila quota broadband tak habis lagi. haha, bila layan video omegle, cepat la habis quota. tak nak membazir, dah bayar tiap-tiap bulan kan.

    ReplyDelete

Followers