Thursday, October 25, 2012

Pengkid Player 1


Sebagai pengkid, aku adalah serial monogami. Aku tak pasang dua tiga. Kalau aku single maka aku single ajelah. Tapi kalau aku berkahwin dengan seorang lelaki, ada kemungkinan aku akan suruh dia berbini satu lagi. Sebab aku tak rasa yang aku akan mampu memenuhi keselesaan dan kehendak suami aku. Mungkin.

Ada beberapa kawan pengkid aku memang player. Jenis tak boleh tengok awek cun. Mesti nak ngorat. Alah… Sebenarnya aku pun bukan baik sangat. Dulu masa aku sekolah menengah pun macam tu jugak tak senonohnya. Masa tu saja nak test power. Test ayat. Lepas steady girlfriend aku curang dengan seorang pengkid India ni, baru aku tahu sakitnya bila orang buat kita balik. Kalau ikut kira-kira yang pernah aku buat dulu, ada lebih 30 orang yang aku duk menggatal dalam satu-satu masa. Aku tak bangga dengan perangai tak matang aku masa tu.

Berbalik pada cerita asal, kawan pengkid aku ni orang panggil dia Abang. Sedikit chubby dengan mata kuyu, kulit putih melepak dan ayat power. Dia orang Kelantan, jadi kadang-kala nama Abang ni berubah jadi Abe. Kalau bab mengorat, ayat dia memang jiwang habis. Boleh cair para awek kalau mendengarnya.
Dia ni jenis tak kira. Perempuan lawa ke, tak lawa ke, bini orang, janda orang, yang dah ada anak-anak, Melayu, Cina, India.  Semuanya dia sapu habis. Tak pilih bulu langsung. 

Aku kenal dia masa mula-mula kerja kat sebuah restoren ni. Mulanya dia agak jaki dengan aku. Dia ingat aku nak ngorat steady girlfriend dia agaknya. Steady girlfriend dia masa tu selalu borak dengan aku. Lepas aku perasan situasi  tu malas aku nak kamceng dengan steady girlfriend dia. Lama-kelamaan Abang  pulak yang kamceng dengan aku.

Aku trylah nasihat dia supaya jangan skandal  dengan ramai orang. Dia dengar macam tu ajelah, tapi aku tengok dia masih dengan tabiat tu. Memang susah kalau dah sebati sifat tu. Lepas tu dia ngorat pulak sorang member sekerja yang aku dah anggap macam adik aku sendiri. Aku bagi nasihat pada Adik, yang Abang ni player, nanti dia yang sakit hati kalau Abang ngorat orang lain pulak. Tapi biasalah, dua-dua tengah angau . Nasihat aku diaorang tolak tepi. Abang siap buat janji dengan aku yang dia akan setia dengan Adik.

Bila Abang mula ngorat orang lain, frust adik ni. Menangis segala bagai. Aku jadi geram betul dengan Abang… Itu limit aku, aku tak cakap dengan dia dah, tak nasihat. Aku biar aje. Kitaorang tak bermusuh. Cuma kitaorang tak bercakap. Berita terakhir yang aku dapat tahu pasal Abang, sekarang ni dia kerja tempat lain dan dia couple semula dengan Adik.

Ada juga dia orang cari-cari aku dan ajak aku lepak-lepak. Tapi belum ada kesempatan lagi. Mungkin nanti. Boleh dengar cerita.

4 comments:

  1. jaki tu maksud dia tak suka/meluat

    ReplyDelete
  2. ye ke..phm sgt skt bila pengkid curang...ntahla alne is better maybe?

    ReplyDelete
  3. ye ke..phm sgt skt bila pengkid curang...ntahla alne is better maybe?

    ReplyDelete

Followers