Wednesday, October 31, 2012

Surat dari Honey 2

Surat ini bertarikh tahun 2006, beberapa bulan sebelum aku berhenti kerja kat sebuah restoren ini untuk teruskan minat aku dalam bidang lukisan. Beberapa bulan lepas tarikh ini juga aku terima call dari Honey yang mengatakan dia tak cintakan aku lagi dan dia cintakan orang lain lalu kami pun berpisah.



Aku cuba untuk tidak salahkan dia. Dari hari pertama kami tahu cinta ini tak ke mana. Tapi entah apa buat kami teruskan juga. Bila berpisah, aku memang tak redha. Tapi hidup mesti diteruskan. Banyak perkara positif yang dia ajar aku. Kenal dia, aku tak pernah rasa sesal.

Sesiapa yang putus cinta, jadilah positif. Cinta kadang-kadang punyai tarikh luput walau sebesar manapun cinta anda itu. Dan aku akan terus bercinta.

9 comments:

  1. TQ. Harap teruskan baca Jo Cerita!

    ReplyDelete
  2. keep on updating jo..
    fyi, i involved with this kind of relationship..
    nobody knows about it..and u know sometimes we need someone else to talk to..someone that dont judge us..
    sbb tu kdg2 bace ur blog..huhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ membaca, doakan jo ada kudrat,upaya dan idea untuk terus menulis. kalau ada cerita, boleh share.

      Delete
    2. thanx jo!! i did follow u on twitter..:)

      Delete
  3. Jo cer ar cter cm mne ko 1st jmpe h0ney n cm mne die ley sanggut ngan ko.. cm best jew...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insya Allah... akan keluar juga cerita tu, panjang sebenarnya. mungkin kena buat 2 3 part. Tunggu...

      Delete
    2. Salam,
      what if honey know that you published this letter to public.. is it ok for her?

      Delete
  4. Aku pernah tanya Honey, masa tu kami dah putus. Boleh ke satu hari nanti aku nak tulis atau lukis kisah kami. Dia cakap tulislah dan ceritalah kalau mahu. Kalau soalannya ok ke tidak pada dia, aku sendiri tak pasti.Blog dan penulisan aku ni dah cukup kontroversi,tambah lagi surat dia. Aku memang saja nak ambil risiko.

    ReplyDelete

Followers