Sunday, November 21, 2010

Jo dan Bond

Aku dah lama tak jumpa Bond. Dia kawan baik aku. Beberapa tahun kebelakangan ini kami berjumpa setahun sekali. Aku kerja waktu pejabat, dia kerja shift. Hari minggu aku selalu ada job2 lain. Jadi setelah perancangan rapi kami jumpa jugak. Aku pakai pakaian paling girly yang aku ada walaupun aku tahu Bond hanya akan datang dengan tshirt bodoh saja.Dia bawa girl. Girl baru. Aku selalu rasa Bond player. Senang dapat, senang ditinggalkan, senang meninggalkan. Hati Bond, dia saja yang tahu. Bond pandang aku atas bawah.

Bond: Kau makin girly, bila nak kawin?

Jo : Aku memang la tak ada girlfriend tapi aku belum jatuh hati dengan mana2 lelaki lagi, nantila kawin tu.

Dan aku tahu Bond memang tanya ikhlas. Aku memang jawab ikhlas.

No comments:

Post a Comment

Followers