Thursday, September 22, 2022

Kudrat

Dah umur 40 ni tak daya betul rasanya.

Bagai dah jadi satu rutin lepas balik kerja. Meridap sebelum tidur. MERIDAP sebelum TIDUR? Hahaha naya betul.

Badan lesu, otak penat cuma balik nak berehat.

Mencabar 2022 ini bila umur meningkat, kena covid. Kesan long covid buat badan lebih lesu dari biasa.

Rindu masa muda yang kudrat masih kuat. Boleh berlari satu padang bola empat kali. Entah dimana ya tenaga itu. Tak mungkinlah ia dapat kembali lagi.

Kudrat yang kuat, tinggal kenangan sahaja.




1 comment:

  1. samalah. simptom covid menjadikan aku sebagai seorang panic attack. masih dalam rujukan pakar. belum disahkan. tapi aku rasa , panic attack ni menggangu hidupan harian aku. kadang2 aku makan pun letih. tiba2 'letih' yang aku alami tu menyebabkan aku ketakukan mengingatmati. yang dalam mulut ni auto muntah. sumpah letih. rasa takut kan kematian. rasanya, kalau tiba2 terlanggar batu sikit dah panik. takut batu tu punca kaki kena kuman, lepastu merebak seluruh badan. lepastu mati. ya allah . letih. sumpah!

    ReplyDelete

Followers