Thursday, January 1, 2015

2015

Selamat tahun baru 2015. Ya kepada kamu.

Tahun 2014 boleh dikatakan antara tahun yang banyak menduga. Bukan aku sahaja, malah semua orang pun. Hebat macam mana pun rancangan kita, lagi hebat rancangan Allah Yang Maha Esa.

Membuka tahun 2015, aku ingin bersyukur atas beberapa perkara :

1-Bersyukur sebab aku tak ada awek.

2-Bersyukur sebab awek yang aku crush tak crush aku semula.

3-Bersyukur dengan famili.

4-Bersyukur housemates aku kuat makan dan straight.

5-Bersyukur di tempat kerja sekarang aku di apit oleh jejaka-jejaka kacak.

Perkara-perkara ini sikit sebanyak buat aku rasa lega.

Banyak perkara lagi yang aku syukurkan. Tapi biarlah antara aku, doaku dan Tuhan.

Aku berharap semoga 2015 ini dapat mematangkan dan menjadikan aku lebih bijak dalam menghadapi apa sahaja cabaran.

Seperti biasa dalam kepala ada banyak projek yang  hendak dilaksanakan. Aku pun tak tahulah apa lagi yang diri aku nak buat ni. Aku kerja sepenuh masa. Aku dah ada satu blog, dua tumblr, dua twitter, satu instagram dan mungkin akan tambah lagi lepas ini. Sibuk tapi tak peduli, tak berhenti.

Nasihat dari aku untuk aku sendiri dan kamu juga tahun baru ini selain lintas jalan jangan lupa pandang kiri kanan ialah sila dengar AZAN, fahami dan hayati.

Dan satu lagi. Jodoh, sila sapa aku tahun ini.


2 comments:

Followers