Wednesday, August 8, 2012

Borak Kosong


Ramadhan di Bandar P agak sunyi sebenarnya. Hampir tiap hari aku berbuka puasa sendirian. Anis selalu berbuka di rumah kakak dia yang berhampiran rumah sewa kami.

Hari ke 10 ramadhan aku tak boleh puasa pulak, tak puasa bermakna tak terawih. Aku baring-baring di sofa sambil layan cerita tamil di TV. Bila Arin balik dan dia melihat aku monyok aje dia ambil bantal air elektrik untuk aku tuam perut. Perut aku sedikit cramps, period cramps. Perbualan kami berbunyi bergini.

Anis : Nah ambik ni buat tuam perut…

Jo : Tak naklah. Tak sakit sangat ni. Sikit aje. Tapi kalau ada orang urut ni best jugak. Urut-urut bahu sekali. Bestnyalah…

Anis : Carilah awek…Orang suruh cari tak nak.

Jo : Malaslah. Dah tau ending dia. Malas nak start semula sebab ending dia sama je. Tak berbaloi nak repeat benda yang sama.

Anis : Carilah yang ending yang boleh.

Jo : Ending yang tu,  aku pulak yang nak kena urut dia. Ish, malaslah! Hahaha!

Manusia memang lemah. Sebab itulah harus ada temannya. Aku memang lemah. Sebab tu kena nikah.

PS : Aku horny semacam time period.

No comments:

Post a Comment

Followers