Thursday, December 15, 2011

New Chapter

Dah lama aku tak jumpa Nunu. Dia sibuk dengan kerja baru. Gaji lumayan. Malah gaji dia lagi tinggi dari gaji aku. Budak pandai, gaji memang bagus. Sebenarnya bagus untuk kami berdua kalau tak berjumpa. Aku tak adalah rasa macam-macam bila dengan dia. Dapat mengelak dari rasa pelik dalam perut. Dia pulak tak adalah dapat syak yang aku suka pada dia. Aku harap masa dapat ubat perasaan ni. Thanks Nunu jadi kawan yang baik.

Aku nak pindah rumah. Kawan-kawan serumah dengan aku sekarang ini dah mula kahwin dan bertunang. Jadi tahun depan mereka semua akan tinggal dengan suami masing-masing. Aku tak mahulah tinggal sorang-sorang terkontang kanting di sini. Sebelum dia orang tinggalkan aku lebih baik aku tinggalkan dia orang dulu. Aku akan pindah ke daerah P.

Aku dah dapat menyewa sebuah bilik di daerah P. Bakal housemate aku cakap dia hanya cari seorang rakan penyewa sahaja . Jadinya aku akan tinggal berdua sahaja dengan dia. Ada cerita menarik tentang bakal housemate aku ni. Dia closet lesbian. Macam mana aku tahu? Aha! Itu yang menariknya. Satu lagi chapter baru dalam hidup aku akan bermula. Macam manalah not very straight person macam aku akan tinggal dengan closet lesbian macam dia. Mampu ke aku handle semua perkara yang jadi ini dalam hidup aku. Yang pasti life aku tak pernah tak menarik. Aku tak tahu plan Tuhan pada aku. Nanti aku cerita macam mana aku tahu dia closet lesbian.

No comments:

Post a Comment

Followers