Tuesday, November 10, 2015

Kepada Kak Jen.

Salam Kak Jen,

Kalau kau baca post aku kali ini, kau akan tahu yang kau sudah di tipu hidup-hidup.

Ingat lagi beberapa minggu lepas kita berchatting beberapa kali. 

Tak? Mari aku ingatkan sikit sebanyak.








Maafkan aku Kak Jen, beribu maaf. Sebenarnya aku tak ada pun girlfriend baru. Aku sahaja bergurau dengan kau. Elise yang aku maksudkan di sini adalah Elise Bauman. Pelakon dari Canada.

Itulah...Bila aku ajak kau tengok Web Series Carmilla kau tengok sekejap dan kata tak best. Tak kena dengan jiwa kau kononnya. Maka gurauan berkasih ini aku cuba.

PS: Pergi tengok Carmilla Web Series di Youtube sekarang!

1 comment:

  1. kepada : Jo.. ciskek...iskh..isk..iskh..patutla mcm pelik ko myepikan diri lps mceritakan kjadian itu. selalu ko kn sambung2 story ko. aku mcm nak tanya tapi x jadi..aku fikirkan ko tlh ditinggalkan..aku tlh tertipu hidup2..(moral of story kambig di mkn serigala)
    P/s:Hope Solo no.1 cute sgt..

    ReplyDelete

Followers